bebelus in spital

Merităm #magazineresponsabile

În octombrie, am cumpărat un aspirator de nas  dintr-un magazin online cu sediul în Timişoara. Aspiratorul ăsta ar fi trebuit să meargă brici, cu melodii ca să nu se sperie bebeluşul, uşor de folosit, marketing bullshit. Am dat 159 lei pe el. Ca idee, batista bebeluşului costă … până-n 40 lei în majoritatea magazinelor.

Aspiratorul pe baterii: opinie negativă după ce am ajuns la spital cu bebeluşul

Joia trecută am observat că Luca a răcit. Îi curgea puţin nasul. Atunci am început să folosesc aspiratorul de nas. Nu reuşeam să scot cine ştie ce muculeţi, ceea ce m-a bucurat, crezând că Luca este bine, na poate aşa mai curg mucii la bebeluşi, de unde să ştiu eu, este primul meu copil. Vineri situaţia copilului s-a înrăutăţit, nu respira prea bine. Pediatrul mi-a spus să pun ser fiziologic. Degeaba – nu reuşeam să scot mucii ca lumea, bebe nu respira bine. Pediatrul a spus să pun Colargol. DEGEABA!!!!! Aspiratorul nu m-a ajutat. Vineri-sâmbătă noaptea am ajuns la spital, de urgenţă, pentru că bebeluşul meu de 5 luni nu mai putea respira! Am rămas internaţi până duminică seara. Imaginează-ţi o fiinţă mică-mică, o mână de om, la propriu, e cât braţul de lung. Fiinţa asta mică-mică a suportat tratament intravenos de cel puţin 2 ori pe zi. I s-au băgat furtunuri pe nas de mai multe ori pe zi. I s-au făcut aerosoli de trei ori pe zi. Şi asta este doar o parte din tratament. Da… opinia mea este NEGATIVĂ vizavi de aspiratorul de nas pe baterii.

Ce nu mi-a plăcut în comunicarea cu magazinul:

Luni am contactat magazinul: la telefon mi s-a spus să dau mail, fără să mi se ceară alte detalii. Am trimis mail şi am întrebat cum pot returna produsul. Nu am primit niciun răspuns până marţi, aşa că am sunat iar, cică nu primiseră mailul, le-am dat fwd. Îmi răspund la mail cu copy-paste la ditamai calupul de text, din care nu înţeleg nimic. 1. spun că pot returna în 14 zile (lucrătoare, nelucrătoare?!) în anumite condiţii. 2. pe site citisem că sunt 30 de zile, deci sigur condiţia asta o îndeplineam! Aşa că sun iar la magazin unde o tanti îmi spune că nu pot returna produsul pentru că a fost folosit, că este de igienă intimă!!!!!!! Da’ ce este frate, tampon folosit sau aspirator nazal?! Se găsesc pe net capete din acelea de plastic, de înlocuit, există modalităţi de igienizare pentru restul; de fapt şi la ei pe site, în descrierea produsului spune că este uşor de curăţat! Încerc să îi explic doamnei că am ajuns cu copilul în spital, că vreau să schimb aspiratorul cu alte produse din magazin. Mi-a răspuns că nu se poate, că este doar un aspirator pe baterii ce putere să aibă? CUM CE PUTERE SĂ AIBĂ?!?!?!?!? Putere să cureţe nişte amărâţi de muci ca să nu ajung cu bebeluşul în spital! Tipa insistă că alţi clienţi au fost mulţumiţi de produs şi că are recenzii bune, inclusiv pe Facebook. Pe site mai este un client pe care a fost nemulţumit. Pe Facebook nu am găsit niciun comentariu pozitiv, până la ora asta (miercuri, 1 jumate pm). Aşa că mi-am lăsat eu părerea aseară. I-am explicat că în cutia aspiratorului nu erau instrucţiuni nici în limba română, nici în engleză, dar am găsit videoclipuri online, deci nu se pune problema că nu am ştiut să-l folosesc. Mi se răspunde că instrucţinile erau sub AWB. Cine naiba pune instrucţiunile unui produs sub AWB, eventual lipit de cutia pe are o arunci?! Se uită cineva sub AWB?!

Hai să îţi spun şi cum am ajuns să cumpăr aspiratorul: am cumpărat de mai multe ori din acel magazin: pătuţ, scaun, jucării, fiecare comandă de peste 150 lei, deci nu eram client nou. Comanda iniţială era formată din mai multe produse, printre care şi un set de diversificare. Mă sună ăştia de la magazin şi îmi spun că a fost eroare la soft, că nu mai este disponibil produsul. Le spun să îmi recomande ei ceva la acelaşi preţ, că eu sunt cu bebeluşul şi nu mai am timp (treburi casnice, grija lui bebe, înţelegi tu). Nu am primit nimic până a doua zi când mi-am făcut timp, am luat magazinul la mână şi i-am sunat să le spun că aleg aspiratorul care era cu 4 lei mai scump, dar plătesc diferenţa ramburs. Zis şi făcut. Şi ajuns în spital câteva săptămâni mai târziu…

Acum hai să îţi zic ce vrăjeală ieftină au la produs, pe site. Cică este EXTREM de silenţios ca să nu agite copilul. NUI ADEVĂRAT, L-AM TESTAT! Cele 12 melodii nu au ajutat. Cică să pun ser fiziologic ca să funcţioneze corespunzător – DEGEABA!

Acum pune-te în locul meu… ce ai face?

Îmi vine să sparg cu ciocanul aspiratorul, să arunc bucăţile de la balcon şi să mă duc la parter să le calc în picioare.

Concluzii:

  1. Nu voi mai cumpăra din acel magazin, asta este clar.
  2. Nu orice produs mai scump este bun. Acum curăţ nasul lui Luca folosind batista bebeluşului.

Îmi doresc ca părinţii să înveţe din experienţa mea şi să cumpere cu mare băgare de seamă produse pentru copiii lor. Aş mai vrea #magazineresponsabile care să ştie să comunice cu clienţii, nu să dea răspunsuri robotice cu copy-paste, care să ştie să aprecieze clienţii fideli şi care să îşi asume responsabilitatea pentru produsele vândute. Te invit să scrii şi tu pe tema asta, dacă nu ai blog lasă-mi comentariu şi hai să povestim. Merităm #magazineresponsabile.

PS: după replica cu ,,igiena intimă” am căutat puţin pe net şi am găsit o discuţie din 2013 aici. Se pare că alte magazine primesc la retur cercei de nas, etc.

______________________________________

Update: am fost sunată de o doamnă din partea magazinului (aceeaşi cu care vorbisem anterior la telefon), şi-a cerut scuze şi am ajuns la o înţelegere. A trimis curier pentru retur şi îmi va returna banii.

Please follow and like us:

8 thoughts to “Merităm #magazineresponsabile”

  1. Of….. Îmi pare tare rău pentru situația în care ați ajuns. Sper ca totul sa fie bine pe viitor.
    Eu am folosit la ambii copii aspiratorul nazal clasic.

    Foarte urâtă reacția celor de la magazin.

  2. Batista bebelusului si serul fiziologic sunt sfante!! La noi merg de fiecare data! Imi pare rau pentru experienta avuta. Sper ca Luca e mai bine acum!

  3. Nu ma pricepi, da’ nu exista picaturi nazale pentru copii? Ce diagnostic a avut Luca? Mi se pare a fost ceva mai serios decat un nas infundat daca s-a ajuns la intravenos.

    Caile respiratorii sunt destul de complicate, cu tot felul de galeri si indoituri si coltusoare… principiul de aspiratie nu cred ca functioneaza intotdeauna mai ales la mucii foarte lichizi si daca sunt mai adanci in sinusuri si prinsi pe cine stii unde.

    1. Servus Marcel! :*
      Laringita acuta
      Serul fiziologic, Coralgolul, toate sunt picaturi. Aseara pediatrul ne-a mai dat doua tipuri de picaturi, ca are un harait urat cand respira 🙁
      Te asteptam in vizita la Bucuresti, chez nous

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge