Influencer Marketing Conference

Oportunitățile Influencer Marketing Conference

Am aflat despre Influencer Marketing Conference și mi-au sclipit ochii: 14 Septembrie, în București, la Hotel JW Marriott, peste 10 speakeri de renume, un studiu exclusiv, un masterclass de excepție. 2 cuvinte: de neratat.

Influencer Marketing Conference este cireașa de pe tort în lumea marketingului cu influenceri din România și Europa de Est. Acest eveniment își propune să livreze un cocktail exploziv de conținut util și la zi pentru toți oamenii de marketing și comunicare care se ocupă de campanii în social media.

Cele mai relevante teme abordate la Influencer Marketing Conference

Cea de-a 11-a ediție a studiului InfluenceMe, realizat de Starcom România, va prezenta secretele influencer marketing-ului în industria de comunicare locală. În fiecare an, studiul aduce date noi și ne oferă o perspectivă holistică asupra fenomenului – luând în considerare atât percepțiile consumatorilor, cât și partea pragmatică a campaniilor. E ca și cum am avea un GPS magic pentru a naviga prin jungla influencerilor!

La sfârșitul conferinței va fi un seminar special pentru participanți – unul aplicat și interactiv despre campaniile cu influenceri. În acest masterclass plin de conținut util și exemple clare, li se va oferi brandurilor un kit de tactică clară și o grămadă de idei, din experiența unor agenții de top din România.

Cazuri de succes și lecții învățate din campanii reale cu influenceri

Unele branduri se joacă de-a ascensiunea în popularitate, altele trec direct la treaba și vânează conversiile. Dar în ziua de azi, influencerii pot juca un rol important în fiecare etapă din sales funnel. Brandurile aleg să-și diversifice „echipa” de influenceri, în funcție de obiectivele lor. Silviu Antohe, executive creative director la Mullenlowe, va avea o prezentare despre cum să-ți atingi obiectivele în campaniile cu influenceri.

Orice greșeală făcută în primii pași ai unei campanii de marketing cu influenceri poate fi ca un nor negru deasupra succesului brandului. Roxana Diba, managing director la Golin, va prezenta cum se planifică o campanie de succes bifând 5 puncte esențiale pe checklist.

Construirea unei relații de succes între influenceri și branduri este ca și cum ai construi un turn de cărți fără să se prăbușească! Octavian Gheorghe, creative director la GMP PR va vorbi despre cum să aliniază creativitatea influencerilor cu identitatea brandului, cum se creeză o conexiune puternică cu publicul țintă.

Agenda, speakerii și alte detalii utile sunt prezentate pe site-ul evenimentului: www.influencermarketing.ro.

Networking și oportunități la Influencer Marketing Conference

Vor fi suficiente pauze pentru networking. Imaginează-ți că intri într-o cameră plină de oportunități, în care fiecare salut e un ‘Follow’ și fiecare schimb de contacte este ca un ‘Like’. Ca și cum ai face swipe dreapta la fiecare persoană interesantă și primești instant notificări de ‘Match’ în lumea afacerilor. 👩🏻‍💼 🧑‍💼 😅

Ne vedem la conferință, ia-ți bilet de aici cât încă mai sunt locuri!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge